Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

]
Τρεις συμφοιτητές, ο Matt Franklin, η δίδυμη αδερφή του Wendy και ο καλύτερός του φίλος Nathan, λίγο πριν αποφοιτήσουν, προσπαθούν να αποφασίσουν τι θα κάνουν με τη ζωή τους. Στο μεταξύ ο Matt προσκαλεί το κορίτσι των ονείρων του, την Tori Frederking, σε ένα μεγάλο πάρτι.

Η Portman υποδύεται μια προσωπική βοηθό που έχει σχέση με το αφεντικό της ο οποίος παίρνει διαζύγιο από την πρώτη γυναίκα του, και την παντρεύεται.Το κεντρικό μέρος της ταινίας είναι ο χαμός του νεογέννητου παιδιού της αλλά και ο δύσκολος δρόμος για να δημιουργήσει ένα δεσμό μεταξύ της ίδιας και του γιου του αφεντικού της.

Όταν 2 πλούσια κορίτσια χάνουν τα πάντα θα βιώσουν τον πραγματικό κόσμο μέσα από τα μάτια μιας φτωχογειτονιάς.Θα καταλάβουν τι θα πει να είσαι ένας μεροκαματιάρης άνθρωπος,θα ερωτευτούν και θα καταλάβουν ότι δεν υπάρχει μόνο μία όψη της ζωής.....

Ένα παντρεμένο ζευγάρι περνάει χωριστά ένα βράδυ, όταν ο σύζυγος φεύγει για ένα επαγγελματικό ταξίδι με μια συνάδερφό του, η οποία τον ελκύει ερωτικά. Όμως όσο αυτός βρίσκεται μακριά, η σύζυγός του συναντά τον πρώην της. Μέσα σε μια νύχτα, οι ζωές των τεσσάρων αυτών ανθρώπων περνάνε από διάφορες δοκιμασίες, από τις οποίες δεν θα βγουν αλώβητοι.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΕΙΚΟΝΕΣ OSCAR


ΑΦΙΈΡΩΜΑ OSCAR ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ 2011

Η απόλυτη επικράτηση των φαβορί… Αυτός είναι ο τίτλος που χαρακτηρίζει στο ακέραιο την 83η Τελετή Απονομής των Oscar. ”Ο Λόγος του Βασιλιά” ήταν ο μεγάλος νικητής της βραδιάς με μόλις τέσσερα Όσκαρ, αλλά τα πιο σημαντικά (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Σεναρίου και Α’ Ανδρικού Ρόλου.Ο Colin Firth (Ο Λόγος του Βασιλιά) και η Natalie Portman (Μαύρος Κύκνος), τα απόλυτα δηλαδή φαβορί στις κατηγορίες του Α’ Ανδρικού και του Α’ Γυναικείου Ρόλου, βρέθηκαν, όπως αναμενόταν, αγκαλιά με το Χρυσό Αγαλματάκι!Η Ελλάδα και ο ”Κυνόδοντας” του Γιώργου Λάνθιμου τελικά δεν τα κατάφεραν, αλλά ούτε κι αυτό απετέλεσε έκπληξη. Μάλλον το αντίθετο θα ήταν η απόλυτη ανατροπή. Το γεγονός ότι μία ελληνική ταινία σαν τον ”Κυνόδοντα” φτάνει στην πεντάδα των φιναλίστ για τα Όσκαρ είναι από μόνο του… θρίαμβος! Η αισθητική του ”Κυνόδοντα” είναι τόσο αντίθετη με την αισθητική της Ακαδημίας, που μία ενδεχόμενη βράβευσή της θα ήταν ό,τι πιο παράδοξο έχουν να επιδείξουν τα Όσκαρ στην ιστορία τους! Πολυ λογικά λοιπόν το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας πήγε στη δανέζικη ταινία της Susane Bier ”In a better world”.
Καμία έκπληξη ούτε και στα Όσκαρ Β’ Ανδρικού και Β’ Γυναικείου Ρόλου. Η Melissa Leo (The Fighter) και ο Christian Bale (The Fighter) επικράτησαν των αντιπάλων τους επιβεβαιώνοντας τα προγνωστικά.Το Social Network απέσπασε μόλις τρία Όσκαρ (Προσαρμοσμένου Σεναρίου, Μουσικής και Μοντάζ), ενώ η Ακαδημία γύρισε για ακόμα μία φορά την πλάτη στον David Fincher.
Το Inception του Christopher Nolan δεν έφυγε παραπονεμένο από την Τελετή Απονομής. Μπορεί να μην κέρδισε κάποιο από τα μεγάλα Όσκαρ, σάρωσε όμως στα τεχνικά κατακτώντας τέσσερα Όσκαρ (Φωτογραφίας, Μιξάζ, Ήχου και Visual Effects). Δύο Όσκαρ κέρδισε και το Alice in the Wonderland (Κοστουμιών και Art Direction).
James Franco – Anne Hathaway: Αυτοί οι δυο… πήγαν πακέτο!
Κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις. Εκείνη με την γλυκύτητά της και το χιούμορ της. Κι εκείνος με τον αυθορμητισμό του και το μπλαζέ υφάκι του. Οι δύο ταλαντούχοι παρουσιαστές της βραδιάς έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αν και η φετινή τελετή απονομής δεν ξεχώριζε για κάποια συγκλονιστική πρωτοτυπία.
Η βραδιά ξεκίνησε με ένα απολαυστικό video, εμπνευσμένο από τον ”ονειρικό κόσμο” του Inception, με τους παρουσιαστές James Franco και Anne Hathaway να εισβάλλουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και στις δέκα υποψήφιες ταινίες για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Στη συνέχεια εμφανίστηκαν στη σκηνή με φόντο ένα εντυπωσιακό σκηνικό με φωτεινές πύλες… Το συγκεκριμένο σκηνικό κατάφερνε με ένα μαγικό τρόπο και τη χρήση των νέων τεχνολογιών να σε μεταφέρει σε μαγικά τοπία.
Οι δυο τους έκαναν τα λογοπαίγνιά τους… Σατίρισαν εαυτούς. Μέχρι και τη μαμά της Hathaway και τη γιαγιά του Franco επιστράτευσαν, οι οποίες σηκώθηκαν από το κοινό για να τους κάνουν… παρατηρήσεις!

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011


Η Μπέλλα μια όμορφη κοπέλα που οι γονείς της εχουν χωρίσει ζει με την μητέρα της(Ρενέ)και τον πατριό της(Φιλ) στο Φοίνιξ μια ηλιόλουστη πόλη στην Αμερική.Κάποια στιγμή αποφασίζει να μετακομίσει με τον πατέρα της(Τσάρλι) στο βροχερό Φορξ.Εκεί αρχίζει να περιπλέκεται η ζωή της.Γνωρίζει τον Έντουαρντ έναν εκθαμβωτικά όμορφο έφηβο,ο οποίος την μισούσε.Μια μέρα με αφορμή μαθαίνει από ένα φίλο της τον Τζέικομπ οτι οι Κάλεν είναι βρικόλακες τότε αρχίζει να παρατηρεί τα παιδιά της οικογένειας μαζεύοντας πληροφορίες για αυτούς από τις φίλες της.Μαθαίνει ότι τα 5 παιδιά είναι μαζί.Τα ονόματά τους ήταν απλά:Τζάσπερ,Άλις,Έμετ,Ρόζαλι και...Έντουαρντ.Μετά από ένα ατύχημα που 8α πάθαινε αν ο Έντουαρντ δεν την έσωζε έψαξε στο ίντερνετ και έμαθε την αλήθεια...Ο Έντουαρντ και όλη η οικογένεια ήταν βρικόλακες.Τότε αυτός την ξεμονάχιασε σε ένα λιβάδι και επαλήθευσε αυτά που του είπε.Τότε αρχίζουν οι ερωτήσεις περιέργειας από τήν Μπέλλα.Έπειτα παει όλη η οικογένειανα παίξει μπέιζμπολ και τους επισκέυτεται μια άλλη αγέλη βρικολάκων.Τότε αρχίζει το κυνήγι..

Καθώς το Σιάτλ ρημάζεται από μια σειρά μυστηριωδών δολοφονιών κι ένας μοχθηρός θηλυκός βρικόλακας συνεχίζει την αναζήτησή του για εκδίκηση, η Μπέλλα για άλλη μια φορά βρίσκεται περικυκλωμένη από τον κίνδυνο. Και μέσα σε όλα αυτά, πιέζεται να διαλέξει ανάμεσα στην αγάπη της για τον Έντουαρντ και τη φιλία της για τον Τζέικομπ -γνωρίζοντας πως η απόφασή της έχει τη δύναμη να αναζωπυρώσει την προαιώνια διαμάχη ανάμεσα σε βρικόλακα και λυκάνθρωπο. Ενώ η αποφοίτηση πλησιάζει, η Μπέλλα έχει να πάρει άλλη μια απόφαση: ζωή ή θάνατος. Όμως ποιο είναι ποιο;


Το πρώτο μέρος περιφράφει το γάμου και μήνα του μέλιτος της Μπέλα και του Έντουαρτ, τον οποίων περνάνε σε ένα ιδιωτικό νησί έξω από τις ακτές της Βραζιλίας. Ο Έντουαρτ πταγματοποιεί την επιθυμία της Μπέλα. Μερικές μέρες αργότερα, Η Μπέλα αντιλαμβάνεται ότι είναι έγκυος και ότι για την κατάστασή της προχωρά αφύσικα γρήγορα. Μετά από επικοινωνία με τον Κάρλαϊλ , που επιβεβαιώνει την εγκυμοσύνη της, η ίδια και ο Έντουαρτ αμέσως επιστρέφουν στο σπίτι τους στο Φόρκς της Ουάσιγκτον. Ο Έντουαρτ, ανήσυχος για την κατάσταση της Μπέλα και τις πιθανές συνέπειες της εγκυμοσύνης στην υγεία της, της προτείνει να "ρίξει" το μωρό, όσο ακόμα μπορεί . Ωστόσο, η Μπέλα θέλει να κρατήσει το παιδί και έτσι θα επικοινωνεί με τη Ρόζαλι για υποστήριξη, γνωρίζοντας ότι Ρόζαλι πάντα ήθελε παιδιά.
Το δεύτερο μέρος του μυθιστορήματος είναι γραμμένο από την άποψη του Τζέικομπ, και εξελίσσεται καθ'όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της Μπέλα και του τοκετού. Η ομάδα τοων λυκανθρώπων της φυλής Κουίλαγιουτ, μη γνωρίζοντας τι κίνδυνο μπορεί να δημιουργήσει το έμβρυο, κάνουν σχέδια για την καταστροφή του, έστω κι αν πρέπει να σκοτωθεί και η ίδια η Μέλα για να πραγματοποιηθεί. Ο Τζέικομπ διαμαρτύρεται έντονα και φεύγει, και φτιάχνει τη δική του ομάδα με την Λία και τον Σέθ Κλιάρουότερ. Η Μπέλα σύντομα γεννά, αλλά το μωρό σπάζει πολλά από τα οστά της και χάνει τεράστιες ποσότητες αίματος. Προκειμένου να σώσει τη ζωή της, ο Έντουαρντ την δαγκώνει, μεταμορφώνοντας την σε βρυκόλακα. Ο Τζέικομπ, ο οποίος ήταν παρόν κατά τη γέννηση, σχεδόν αμέσως "αποτυπώνει"-μία ακούσια αντίδραση στην οποία ένας λυκάνθρωπος διαπιστώσει την αδελφή ψυχή του-στην νεογέννητη κόρη του Έντουαρτ και της Μπέλα, Ρενέσμι.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011


Περίληψη

Η Ζόε Σαλντάνα υποδύεται την Καταλίγια Ρεστρέπο, μια ψυχρή εκτελέστρια που θέλει να πάρει εκδίκηση για τη δολοφονία των γονιών της, στην οποία ήταν μάρτυρας όταν ήταν ακόμα κοριτσάκι. Στην συναρπαστική ταινία "Colombiana", η Σαλντάνα αποδεικνύει για άλλη μια φορά τις ικανότητές της ως ηρωίδα δράσης, αναλαμβάνοντας τον πιο δυναμικό ρόλο της καριέρας της μέχρι σήμερα.



Το μέλλον μας φέρνει σε μια κοινωνία όπου για να ελεγχθεί ο υπερπληθυσμός της γης έχει γίνει μια επέμβαση στο ανθρώπινο DNA και όλοι οι άνθρωποι σταματάνε να γερνάνε στα 25 τους. Μετά ο καθένας έχει μόνο ένα χρόνο ζωής. Εκτός αν έχει λεφτά να αγοράσει χρόνο. Το χρήμα έχει αντικατασταθεί από τη μονάδα χρόνου ζωής και ενώ οι πλούσιοι μπορούν να ζουν αιώνια – όσο μπορούν να πληρώνουν – οι φτωχοί είναι καταδικασμένοι.